kanske lyckades svänga in på rätt väg?!.......

Verkar som det ordnar sig med skolan trots allt.
Stor sten som faller av, och man hoppas att man slipper lyfta upp den igen.
Det blir en specialklass för sonen såklart.
Och med erfarna pedagoger som hållit på sen -96.
-96.
Ett sammansvetsat gäng med en plan.
Och vi måste stå på sidan om......wow.
Vi får inte vara med och peta och ringa och planera och och och......men inte nu.
Nu ska vi vara föräldrar.
????
Hur gör man då?   ;)
Spännande.

hm
På fredag skall kommunen ha kommit med svar......till Skolinspektionen, undrar vad dom svarar?

Jahapp, det var ett steg, bara några till kvar då.

//pappan

Kommentarer
Postat av: Lenaeff

Spännande....GRATTIS!

Så skönt för er att det verkar lösa sig. Och att helt plötsligt vara förälder, inte skolpedagog och försvarsadvokat för sitt barn är en stor omställning. Jag vet, Junior började ju i specialklass förra hösten, det var svårt att bara vara förälder. Är fortfarande svårt, men jag börjar släppa taget. Annars får jag skäll av fröken, med glimten i ögat. När de trodde att jag ifrågasatte deras jobb fattade jag vad de menade. Jag gjorde ju inte det, bara gammal vana att fråga om allt ;-)



Grattis än en gång, hoppas på det bästa nu för er

Kram till hela La´familia//Lena

2011-01-19 @ 23:49:48
URL: http://vitavox.blogspot.com/
Postat av: Liv

Sååå trodde vi, sååå inbilla vi oss... Det var bra i tre månader sen kom sommarlovet och sen kom en ny lärare och allt brast för sonen... Men nu hoppas vi igen... Kanske särskolan hört min bön förstått vad som är fel... vi kämpar på!



Jag håller alla tummar & tår som går... och önskar er det bästa ni kan få! Kämpa på! Kram till er alla!



Postat av: mamma zoffe

Gläds så med er!! Vilken lättnad..efter alla turer och fighter..



Kramisar

2011-01-26 @ 06:34:18
URL: http://blogg.aftonbladet.se/19846/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0