Första dagen på resten av vårt liv

Ja, så känns det nästan. I är inskolad o klar på detta fantastiska dagis. Man hade givit upp hoppet om att det skulle finnas en plats som skulle funka, men det finns det. Med människor som tycker att det här är kul, HURRA!
I är lite gladare och mer lättstyrd igen, men det är fullt ös hela tiden. Hur i hvete orkar man ha fullt ös jämt?! Jag är helt färdig efter  min med honom...
M hade en härdsmälta idag på fritids, inget man sa var bra. Jag HATAR det, hon lyssnar inte ett skit. Jag blir såå provocerad och så är jag oxå nere på dagisnivå. Inte hjälpte det att jag stod på jobbet och pratade med henne heller. hade bara lust att skrika åt henne, men nu fick det bli: NU RÄCKER DET!! Suck.
Jag har Ågren för doggen, kan inte riktigt stå för det själv tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0