Vad dåligt

Det börjar bra det här med bloggandet.... Regelbundet och bra;-)
Jobbar min sista vecka innan semestern och det är tokmycket att göra. Jag är så trött på semesterfirare!!!!!!
Det ska så sjukt skönt med semester och att vi ska ha lite semester för oss själva. Vive la France!
Dom senaste dagarna har varit ett töcken av hyperaktivitet. Skitjobbigt när man är allt annat än hyperaktiv själv. Vi famlar efter sätt/strategier att lösa allt. "Kanske funkar det om vi lägger all vaken tid på barnen och styr dom stenhårt med scheman" Känns väl sådär lockande, men om det skulle funka, I'll do anything, ANYTHING!!!
Vi hade bröllopsdag i söndags. Det var en höjdare....NOT! Vi blev barnfria i 3 timmar. Vi hann dra till Högbo på en fika. Bara för att hämta hem en skithungrig/stirrig son. MaPa resonerade (stolt) att dom minsann inte hade behövt något schema. Hurra, för oss!!!! Jag undrar när dom ska fatta?!
Jag håller på att strukturera varje liten del av hemmet just nu. Det klipps, klistras, lamineras, görs mallar mm. Jag ska bli en fyrkantig person.


Pssst mannen, visst känns det lite som att tjuvläsa sin frus dagbok.?! fniss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0