blir det bättre nu?

Ikväll har det varit möte kring våran sons skolsituation.
Vi har valt att inte närvara.
Dels för att man även skulle behandla andra barn.
Men även för att ge psykologer, chefer och lärare, + andra, att prata "öppet".
Ska bli spännande med briefing imorgon.
Hoppas det blir en lösning, och en bra sådan.
Är så trött på att fajtas hela tiden.
Vi har hållit på med det i snart 4!!!!! år!.
Skolan borde skämmas!

MEN
situationen hemma börjar sakta förändras.....
törs inte säga mer, får då kommer det väl ett bakslag.
men men. :)

//pappan

Kommentarer
Postat av: Lenaeff

Oj att ni "vågade" låta dem ha mötet utan er. Jag skulle nog ha svårt för det, jag vill ju ha koll på allt om jag kan. Hoppas verkligen att det händer något bra, att de har några bra förslag, bra lösningar. Det verkar som om det är väldigt svårt att förstå våra barns behov och hur de behöver bemötas, tråkigt nog.

Lycka till med briefingen imorgon//Kram Lena

2010-11-29 @ 20:47:22
URL: http://vitavox.blogspot.com/
Postat av: Mib

Bravo! Kan vara nåt att tänka på just det där att inte vara med överallt. Låta andra ta ansvar. Jag tror att det i längden är jätteviktigt faktiskt. Hoppas det blir bra. Kram.

2010-12-03 @ 13:28:49
URL: http://mibfilosoferar.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0