sweet

Sonen kom hem från kortis och en kort vända på dagis. Vad skönt det är i magen när man märker att det varit bra. Det liksom förlänger vilan. Visst, han blir ju så glad när han ser en att han slår över. Men han är ju glad och då är jag glad! Nöjd och glad.
Vi klev upp tidigt imorse, skitladdade för en vuxenvända på skotrarna innan sonen skulle hämtas. Vi kröp snabbt ner i sängen när termometern visade -18!! Inte ens den annars så hurtiga och varma mannen kunde se tjusningen i -18. Jag somnade om och vaknade 10:30. Sova länge på morgonen är det bästa jag vet. Måste ha fastnat i tonåren där tror jag...Dottern verkar gå samma "öde" till mötes. Väcker man henne innan 10 morrar hon!!!
Åkte en vända till IKEA för att försöka få ordning på hallen... Fascineras alltid av att ställen med mycket stressade människor, som t ex IKEA. När jag hör deras diskussioner/gräl/resonemang så tänker jag: varför gör dom ett problem av det där, I'll show you problem anyday!! Hur som helst, kom hem med en bra lösning till hallen. Alla nöjda, alla glada.
På lördag sak vi ge oss på att åka slalom med båda barnen...Det kan bli....spännande...
Idag... idag har varit bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0