Blääää

Fy faan, rent ut sagt! Vilken skithelg! Sonen har absolut haft värre utbrott, men det har varit tjafs precis hela tiden. Om allt! "Jag vill inte ha frukost, jag vill inte borsta tänder, jag vill inte, jag vill inte" Och så LJUDET! Det där speciella ljudet, som står för kaos. Och dottern har hängt på såklart...Pedagogiska mamman får panik och tänker: faan nu drar det igång igen!! Och tar då till STORA rösten för att få det hela att ta slut. Behöver jag tillägga att det var helt fel teknik... Har ändå inte kunnat uppbåda tålamod och förståelse, inte en gnutta.
Jag orkar inte
jag orkar inte
jag orkar inte


Kommentarer
Postat av: Bellan

I perioder så känner vi nog alla att vi inte orkar. Men jag lovar dig - det blir bättre. Det brukar alltid gå i vågor eller skov. Jag brukar tänka att i morgon är en ny dag med nya tag som förhoppningsvis blir bättre. Men visst är det en kamp hela tiden.

Skickar över en massa STYRKEKRAMAR till dig!

2010-02-02 @ 09:15:50
URL: http://metrobloggen.se/svampbobtjejen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0