Längtar fast jag är trött....

Nu har sonen varit på kortis igen, denna gång med 2 övernattningar.
Man saknar så det gör ont. Har fortfarande lite ångest när han ska iväg. En kombo av egoist och fostran.
Men imorgon kommer han hem igen.
Och oftast hinner det bara gå ca 10 min sen är man uppretad och frustrerad igen.
För just nu kräver han enormt mycket energi.
Skolan har börjat igen, medecinen spökar och har höjts, ny vikarie, nya rutiner. Och höst.
Och det märkliga är att man hinner glömma hur förra hösten var.
Men det var liknande denna på starten. Förändringar, usch..... :) Inte sonens starka sida.

 Men imorgon kommer han igen, på med Disney, säkert Manny, eller Chuggington eller kanske 5 myror igen.
Eller Musses klubbhus....suck
Fullt med leksaker, spända överläppen, och fart. Massor av fart.
Huset är alldeles lugnt och tyst idag, men imorgon är det full fart igen.
Hets.

Sonens jobbiga sjukhusvistelse ramlade över mig igen. Har en kompis vars bonusbarn har gjort sig illa väldigt mycket.
Då kom hela våran episod på sjukhuset med sonens då märkliga sjukdom över mig och den stannar kvar. Jobbigt. Usch.
Hoppas allt går väl.

Tur att man har cyklingen som övertrycks-ventil. För den flyter på bra nu.
Flera personliga rekord denna vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0