Dåligt,dåligt. Men härifrån blir det bara bättre. Eller?!

4 mån sen jag bemödade mig att göra ett inlägg. Till mitt försvar kan jag säga att det varit minst sagt turbulent, hemma, dagis, på jobbet, med föräldrar, ja man kan nog säga allt. I har haft det skittufft på dagis under sista 2 mån av hösten. Tillslut fick vi nog och plockade honom därifrån och nu har han fått plats i en Asgrupp. Kommer bli kanon. Han har varit hel speedad hur länge som helst och jag hoppas att det fått ett slut nu (tack Juni!) Jag ORKAR inte plocka upp the pieces än enda gång till. Då kommer ngn att få plocka upp mig i små partiklar... Vi har börjat fundera på medicin, kontroversiellt värre. Det finns så många åsikter och funderingar kring detta, är det rätt eller fel. Time will tell.
Jobbet, åh, jobbet. Suck och kul! Det känns iaf lite som att jag kommer ngn vart. Man börjar bli gammal räv på stället, shit va konstigt.

Doggen är på "retreat" (men vi har inte talat om att den är permanent) Jag tycker det är ledsamt att han inte bor med oss längre. Bättre hund har jag inte träffat.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0