Semester

Äntligen!!! Vi har haft en ganska bra början på semestern. Vin & hummer hos "familjen sen" i fredags, barnen sov där. Så vi fick cykla hem själva mitt i natten. Det gjorde inget...
Bio & popcorn igår. Sonen var bara ut 3 ggr och tyckte att filmen var bra.
Det som varit mindre bra är att sonen får "sjunk" Blir blek, darrig och illamående till och från. Ringde rådgivningen, dom sa: beställ en läkartid så fort du kan. Jag hoppas att jag är överkänslig och överbeskyddande, men jag har samma känsla som när sonen var sjuk för 2 år sen. Det känns inuti att han inte är frisk! Men som sagt, det kan ju vara överkänsliga tentakler (hoppas)
Familjen (utom jag och hunden) är ute och fiskar. Det är meningen att jag ska torka golv, men det är sååå tråkigt. Jag ska bara göra lite annat först. Det är så skönt att vara själv hemma och om några dagar blir jag själv hemma i 4 dagar. Tack kära man!!!!
Imorgon har dottern ridläger, hon har längtat sååå.
Nu ska det klistras kardborreband ( i mitt försök till strukturerande för ett fyrkantigt liv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0