alldeles ny

Jaha, har för första gången i mitt liv skapat en blogg. Har tänkt att använda den för att rensa mitt huvud, skriva ner tankar kring vardagen här hemma. Har man 2 barn med funktionshinder blir det MYCKET rensning och tankar....
Igår var en skitdag för sonen, jag hatar dom dagarna. Vill bara att klockan ska bli tillräckligt mycket så att han ska lägga sig, för morgondagen blir ju en bättre dag (eller?!) Varför det var en skitdag? Ja, skitföräldrar kan man väl säga. Inget schema, ingen sysselsättning, en sjuk förälder och en barometer till son. I know, it comes back to bite us in the ass, men ibland orkar jag bara inte. Och då blir det en skitdag.
Ja, då kan man ju kanske tänka att den här dagen borde börjat bättre. NÄ, sparkar, grin och skrik innan han ens slagit upp ögonen. Och det orkar man jättemycket av med 39 graders feber. Hur som helst, schemat var på plats och jag drev igenom mina beslut. Men ibland undrar jag, till vilket pris, mår han verkigen bra av detta ständiga tjafsande?
Det måste bli bättre någongång!
Dottern är hemma med mig idag. Hon har oxå varit klen, men är nu väldigt tillmötesgående och hjälpsam .....hmmm?
Imorgon är en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0